Sivut

sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

palanutta nahkaa, moskiittoja....


Jep, tiiän, vanha! mutta nää sanat on vaan niin tätä päivää!:D

En oikeesti suosittele polttamaan ihoa, nimittäin mun toinen olkapää näytti aamulla tältä:

Ja iltaa kohti nahkanlähtö vaan lisääntyny!! :D

Mulle ja kaverille tuli tänään uusi tuttavuus ja hän näyttää tältä:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti