Sivut
Blogi
Minä
Caro
sunnuntai 2. kesäkuuta 2013
palanutta nahkaa, moskiittoja....
Jep, tiiän, vanha! mutta nää sanat on vaan niin tätä päivää!:D
En oikeesti suosittele polttamaan ihoa, nimittäin mun toinen olkapää näytti aamulla tältä:
Ja iltaa kohti nahkanlähtö vaan lisääntyny!! :D
Mulle ja kaverille tuli tänään uusi tuttavuus ja hän näyttää tältä:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti